Продавець 4G LTE розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
473 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (63) 170-50-60
4G LTE SMA зв'язок та інтернет в Україні
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» придбане обладнання може бути замінене на нове протягом 14 днів з моменту придбання лише з об'єктивних причин: несправність з вини виробника або через невідповідність вимогам покупця. Обладнання може бути замінено новим або клієнту можуть бути повернуті кошти, оплачені за товар, якщо дотримані наступні умови: товар має належний зовнішній вигляд, збережені всі захисні наклейки, пакувальні пакети, пакувальна коробка, є гарантійний талон і касовий (товарний) чек, який свідчить про придбання товару, товар БЕЗ МЕХАНІЧНИХ ПОШКОДЖЕНЬ (подряпин, сколів, тріщин тощо), а також без ПРЕДСТАВЛЕННЯ ВСЕРЕДИНІ ПОСТОРОННИХ ПРЕДМЕТІВ, БУДЬ-ЯКИХ РІДИНЬ, БРУДУ та іншого. Гарантія не поширюється на: акумулятори, блоки живлення, з'єднувальні кабелі, антени та перехідники для них, навушники, мікрофони, пристрої "хендс-фрі" (гарнітури), носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням та драйверами, карти пам'яті) та інші деталі, що мають обмежений термін використання. Несправні вузли апаратів протягом гарантійного терміну ремонтуються безкоштовно або замінюються на нові. Замінені вузли чи деталі не повертаються власнику. Адреса для повернення чи ремонту: Нова пошта, Дніпро №65

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.